.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ جهاد کشاورزی مازندران به سخنان تند امام جمعه بابل
مبلغ 705 ميليون تومان اعتبار را طي دو مرحله براي مقابله با خشكسالي به شهرستان بابل اختصاص داده شد كه اين ميزان بالاترين اعتباري است كه به يك شهرستان تخصيص يافته است در صورتيكه سهم اعتبار اكثر شهرستانها بعنوان نمونه ، شهرستانهاي ساري مبلغ 390 ميليون ...

مدير مسئول محترم سايت خبري تحليلي شمال نیوز

سلامٌ عليكم : با احترام ، ضمن تقدير و تشكر از مسئولين و دست‌اندركاران آن رسانه وزين در خبر شمارة 7210 مورّخ 29/4/87 درخصوص انعكاس سخنان امام جمعه محترم شهرستان بابل با تيتر «آقاي استاندار مديران خائن را شناسائي كن !!» به استحضار مي‌رساند : با عنايت به سفر اخير مهندس اسكندري وزير محترم جهاد كشاورزي و معاونين ايشان به استان مازندران و شركت در جلسه ستاد مقابله با خشكسالي استان مازندران كه با حضور استاندار و جمعي از نمايندگان استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي و ... در محل استانداري مازندران برگزار گرديد ، مبلغ ده ميليارد و سيصد ميليون تومان براي مقابله با خشكسالي استان مازندران از سوي وزير محترم جهاد كشاورزي اختصاص يافت كه در مرحله اول حدود 4 ميليارد تومان از مجموع اين اعتبار جذب و بين شهرستانهاي مختلف استان توزيع گرديد ، لذا سازمان جهاد كشاورزي مازندران در راستاي حفظ توليد موجود با محوريت برنج و به زير كشت بردن اراضي رها شده با توجه به نظرات كارشناسي ، مبلغ 705 ميليون تومان اعتبار را طي دو مرحله براي مقابله با خشكسالي جهت حفر و تجهيز چاههاي عمومي و ايستگاه پمپاژ به شهرستان بابل اختصاص داده است كه اين ميزان اعتبار بالاترين ميزان اعتباري است كه به يك شهرستان تخصيص يافته است در صورتيكه سهم اعتبار اكثر شهرستانها به عنوان نمونه ، شهرستانهاي ساري مبلغ 390 ميليون تومان ، آمل 510 ميليون تومان و ... در سه مرحله به آنان تخصيص يافت (مدارك مستند موجود مي‌باشد) . همچنين درخصوص مطالبي كه امام جمعه محترم در رابطه با «اعتبارات ويژه شهرك دامپروري» فرمودند ، به عرض مي‌رساند با توجه به مصوبه هيئت محترم دولت جهت ايجاد و توسعه شهركهاي دامپروري و گلخانه‌اي با عنايت به اينكه مبلغ اعتبار مصوب اين طرح در دو مرحله مطالعاتي و عمليات اجرائي به شهرستانها تخصيص مي‌يابد ، شهرستانهائي نظير سوادكوه ، ساري ، رامسر و نوشهر كه طرح مطالعاتي آنان به اتمام رسيده است ، اعتبار عمليات اجرائي طرح نيز به آنان اختصاص يافته است اما شهرستانهاي ديگر مثل بابل ، آمل ، نور و گلوگاه كه در مرحله مطالعاتي كار قرار دارند ، به طور مساوي مبلغ 25 ميليون تومان اختصاص داده شده است كه پس از اتمام اين مرحله ، اعتبار عمليات اجرائي تخصيص داده خواهد شد . مراتب جهت انعكاس و تنوير افكار عمومي در آن رسانه به حضورتان ارسال مي‌گردد.

حسن حسين‌نژاد رئيس اداره روابط عمومي سازمان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 31 تير 1387
سلام
با خواندن جوابیه جهاد کشاورزی مازندران(اگر مستندات موجود باشد)، می توان با پیگیری مسئله به درستی و حقیقت رسید. اما مشکلات کشاورزی استان باید به صورت ریشه ای حل شود و نیاز به توجه مسئولین راس امور به وضعیت قطب کشاورزی کشور(مازندران) دارد.
به امید آن روز..................
نا شناس 1 مرداد 1387
سلام اکثر افرادی که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران پست گرفتند بر اساس روابط بوده نه بر اساس لیاقت . اگه فکر می کنید اشتباه می کنم رزومه تک تک مدیران را بررسی کنید . مخصوصا عملکرد ...... که هرکی به او وابسته است پست میگیره و در واقع رئیس سازمان هیچ کاره است . وضع کشاورزی رو هم که می بینید . آرزو شد مه یک مدیر لایق و کارآمد بدون روابط به عنوان رئیس سازمان انتخاب گردد . یعنی واقعا اون روز می رسه
نا شناس 7 مرداد 1387
مسئول محترم سایت
چرا نوشته های مرا سانسور کردید. بنده فقط حرکت امام جمعه بابل را شبیه رفتار حضرت امام خمینی در دوران قبل انقلاب نسبت به مسئولان ان دوره دانستم. ایشان هم مسئولان ان زمان را خائن می دانستند و همه جا این واژه را علنی اظهار می داشتند. اگر مخالفین فعلی امام جمعه بابل در ان زمان حضور داشتند حتما حرکت حضرت امام را محکوم می کردند.
مسئول محترم سایت، شما هم صادق باشید و نظر خوانندگان را بصورت کامل درج کنید تا بی طرفی شما در این قضیه ثابت شود و گرنه شما هم یکی مثل بقیه که فقط شعار می دهید و عمل نمی کنید. مثل آقای . . . !
استاد مازندرانی
حسن ابراهیمی 19 دي 1388
با سلام ،خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم.خدمت بزرگ رسانه ای انجام میدین.امیدوارم هر روز بهتر از روز گذشته باشین.
ی دالله بوستان 11 آبان 1393
سلام خسته نباشید باید به همه چیز توجه داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.442 seconds.